El dissabte passat va estar carregat d'activitats i diversió pels nens, nenes i joves de l'Esplai Arrels. Cada secció ens explica quines van ser i com van passar la tarda.

Petits s'ha tornat a trobar una carta del follet Adam!

Els hi ha dit que està molt content perquè ha trobat a molts amics seus i ja queden molt poquets! Aquesta setmana els hi ha demanat si podien trobar al seu amic peix, perquè no volia que es perdés per cap riu. Els petits han hagut de fer jocs per poder trobar les pistes d'on és l'amic del follet. Després van fer una súpercanya de pescar amb un peixet per poder ajudar a l'Adam a trobar-ho! Finalment, amb l'ajuda de la pols màgica que ens envia el follet vam poder enviar-li la pista d'on era el peix i així poder trobar-lo. S'ho van passar molt bé!!!

A mitjans ens va arribar un missatge del flautista d'Hamelí, ens va comunicar que els nans entremaliats ens han pres dos instruments de la orquestra i els han amagat en algun racó de l'esplai. També ens va dir, que ha demanat als extraterrestres que ens ajudin a buscar-los és per això, que a la secció de mitjans, vam començar a fer el nostre ovni; tot i que encara falta acabar-lo, quan el tinguem llest anirem a buscar els instruments i els recuperarem perquè el nostre flautista pugui completar la seva orquestra.

Seguint el fil conductor, aquesta tarda la seccio de grans, han lleguit una pagina d'un diari que ens arriba cada dissabte. Avui l'autor/a del diari a escrit sobre la confiança i la seva importancia en un grup, plantejant aixi, si ells confiaven uns en els altres. A partir d'aqui per poder demostrar-la o reforçar-la han fet jocs en els quals si no hi havia confiança el joc no funcionava. Durant l'activitat els infants han anat evolucionant i confiant en la resta de companys.

Adolescents i joves van tenir un dissabte molt especial. I per què va ser especial? Doncs perquè l'activitat normal de l'esplai es va desplaçar al vespre-nit. Tot i això, els nois i noies també van estar per l'esplai durant la tarda. Anem a veure com va anar la nit. El primer que vam fer va ser sopar tots junts, compartint el que van portar. Hem de dir que vam sopar la mar de bé. I no pot haver un sopar sense postres... I quins postres!!! Creps, maduixes amb nata, mini magdelenes i un pastís sorpresa.

Un cop sopats vam començar els jocs. Per a cremar una mica tot el sopar vam jugar a la Bandera on vam corre per tot el pati. Un cop cremada aquesta primera energia continguda, vam entrar a la sala i vam començar una gran partida de Furor!!! Els nois i noies, vam haver de competir primer fent una guerra de cançons, on a partir d'una paraula havien de cantar la primera cançó que els passés pel cap i clar està que la contingués. Un altre prova va ser esbrinar títols de pel·lícula fent mímica... entre d'altres proves. Per acabar la vetllada, quan ens vam posar als sacs per anar a dormir vam veure una pel·lícula.

Diumenge ens vam llevar ben d'hora. Quines cares d'esgotats que feien tots al llevar-se... Vam esmorzar, recollir i cadascú va marxar cap a casa.

Us esperem com cada dissabte per a viure moltes més aventures!!!

Qui soooom?

L'Esplai Arrels!!!

Últims Posts

Festa Inici de curs 2019-20

Vacances, calor, viatges, aficions, festes... l’estiu sempre ens deixa amb bon sabor de boca, però amb ganes de més. I amb aquestes ganes de més, de molt més, vam arribar el dissabte a l’Esplai per començar l’any d’una manera inoblidable. Abans de començar amb la festa i la descoberta dels monitors de cadascuna de les seccions, vam tenir una estona per fer el que volguéssim.

Festa Don Bosco 2019

El passat dissabte ens vam reunir tots a l’esplai per celebrar junts la festa de Don Bosco. I no només hi vam estar els de sempre, sinó que era un dia on van poder venir tots els amics que volguessin!

Festa Inici 2018

Amb les piles carregades de tota la disbauxa de l’estiu arribàvem aquest dissabte amb ganes de començar l’esplai de la millor manera possible. Retrobaments, nous companys i monitors, cares d’alegria, jocs i carreres eren només algunes de les coses que es podien observar a l’inici de la tarda. Encara no s’havia començat l’activitat i ja es palpaven les ganes de jugar.

Coco - Carnestoltes 2018

L'altre dissabte vam fer un viatge a un altre món, vam anar al món dels morts. En entrar ens esperaven els tiets del Miguel per a poder certificar que podíem passar, i ja allà dins trobàvem a tota la resta de morts i a Miguel, un nen mexicà que s'ha colat al món dels morts i que ha d'intentar tornar al món dels vius,

Festa de Don Bosco 2018

Si bé és cert que al nostre esplai podem pressumir que ens agrada la festa i la disbauxa, encara ens agrada més si la celebració és per algun motiu important! I què hi ha per nosaltres més especial que poder celebrar tots junts el dia de Sant Joan Bosco?